Zwart kanoot voor Afrika

30 juli 2019 - Asperen, Nederland

Lieve allemaal,

Toen ik mijn oom en tante vertelde dat ik wéér naar Zuid Afrika zou gaan (voor wie de stand bij houd: keer nummer 4) vonden ze dat heel gaaf. Op een verjaardag zat ik naast mijn tante en die zei, alsof het heel logisch was, “wij komen je natuurlijk wel opzoeken daar”.

Dit maakte mij zo gelukkig! Dat familie naar je toe komt als je zo’n tijd weg bent is geweldig, dat mensen interesse tonen in jou passie, maarja Zuid Afrika is natuurlijk niet bepaald om de hoek. Dat maakte dit nog extra speciaal.

Dat mijn tante en oom, samen met mijn moeder me op komen zoeken in het gebied waar het allemaal begonnen is voor mij vind ik nog steeds ongelofelijk.

Pas sprak ik mijn oom, Dirk Zwart, en hij vertelde over een kanotocht die hij wilde gaan maken. Hij is altijd al heel sportief geweest en nu hij klaar is met werken is hij alleen maar actiever geworden. Ik vond het leuk dat hij zijn idee met mij deelde en was gelijk enthousiast. Maar dat was nog niet alles! Hij wilde zijn kanotocht over de Linge koppelen aan Sinani! Samen geld ophalen voor de ontwikkelingsorganisatie waar ik ga stage lopen over 2 weken (wow wat gaat dat snel).

Toen is het allemaal heel snel gegaan:

Kranten stukjes geschreven

Facebook pagina opgericht

Instagram account aangemaakt

En zelfs TV Gelderland ingelicht

De reacties zijn tot nu toe geweldig en we hebben al een flink bedrag bij elkaar. Met het geld dat we ophalen zal Sinani Care Workers trainen en kwetsbare kinderen van maaltijden voorzien. Wie weet als het zo door gaat hebben we ook nog een potje voor de Kerstvieringen aan het einde van het jaar.

Het hele project staat beschreven op https://www.debetuwe.net/nieuws/algemeen/774277/zwart-kanoot-voor-afrika-?redir&fbclid=IwAR07RFEhXAx0L5tmeMGZ0kjIYEB9eudTGG-8Kn054fp9BJCnWiGAtiAS4Es

En de kanotocht met alles wat erbij komt kijken is te volgen via Facebook of Instagram: Zwart kanoot voor Afrika -> Volg ons vooral & deel het met familie en vrienden!

Alle donaties zijn welkom! Alvast heel erg bedankt

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nel van der Leeden:
    30 juli 2019
    Wat leuk Fleur, dat je oom, tante en je moeder je komen bezoeken. Heb ook een kleine bijdrage gestort. Wens je heel veel succes en veel werkplezier. Zie uit naar je blogs. Gr nel
  2. Fleur Hasebos:
    30 juli 2019
    Heel erg bedankt Nel! Lief dat je altijd zo betrokken bent :)
    Groetjes Fleur