Vandaag over een maand...

15 juli 2019 - Utrecht, Nederland

Vandaag in een maand kom ik aan in Zuid-Afrika.

Ik heb elke keer gelachen als ik vandaag naar deze zin keek. Ik kan niet geloven dat het zo dichtbij is. Ik heb ontzettend veel zin om terug te gaan.

Deze keer zal ik een (echt) onderdeel van een organisatie zijn: ik ga stage lopen bij Sinani. Een Christelijke organisatie die in hun werk erg lijkt op Hands at Work, de organisatie die je je misschien herinnert uit eerdere verhalen. Ik zal werken in communities met Sinani en een rapport schrijven voor de Universiteit.

Van augustus tot net voor Kerst dit jaar zal ik mijn verhalen met jullie delen via deze blog. Zoals altijd ben ik blij als ik een reactie van jou krijg over mijn verhalen en als je vragen hebt / iets te zeggen hebt, voel je vrij om contact op te nemen!

Deze keer zal ik zowel in het Nederlands als in het Engels delen.

Je kan je aanmelden om een ​​e-mail te ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal schrijf!

Lieve groetjes,
Fleur

1. Nel van der Leeden:
    15 juli 2019
    Geweldig Fleur , ik kijk weer uit naar je mooie verhalen en alle mooie ervaringen die je met ons deelt. Heel veel succes gewenst. Groetjes nel van der Leeden
  2. Dieneke:
    15 juli 2019
    Hé Kanjer, ik ga je missen maar begrijpt het diep in m'n hart zo goed!
  3. Sjoerd de Vrieze:
    16 juli 2019
    Heel goed van je, Fleur! We gaan weer van je reisverhalen en ervaringen genieten!