Fleur Ilse

Video’s:

Over mij

Hi allemaal,

Deze blog ben ik begonnen in 2016 om mensen op de hoogte te houden van mijn reis in Zuid-Afrika, waar ik dat jaar voor 4 maanden woonde.

Nu is het een gewoonte gebleven om tijdens mijn reizen af en toe is wat op te schrijven. Niet alleen handig, want dat scheelt een hoop losse verhalen en vragen te vertellen en antwoorden (wat ik trouwens met plezier en liefde doe), maar ook omdat ik schrijven eigenlijk best wel leuk vind.

Deze blog beschrijft hoe ik op verschillende plekken naar de wereld kijk en geïnspireerd raak door de omgeving en vooral de mensen om mij heen.

Voel je vrij om een berichtje achter te laten onder mijn blogs. En als je een idee hebt over een nieuwe blog, reis gerelateerd, of iets anders wil ik het graag horen!

Groetjes Fleur

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.